اخبار طلا و سکه

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و سنگ های قیمتی امروز 15 بهمن ماه در ایرانمال به پایان می رسد.

اگر هنوز به این نمایشگاه نرفته اید، پیشنهاد می کنیم در آخرین روز اجرای نمایشگاه، سری به آن بزنید. در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت کننده داخلی در مساحت 20 هزار متر مربع، در سه سالن بزرگ، بروزترین مصنوعات خود در زمینه طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی، ماشین آلات و صنایع مرتبط را به نمایش گذاشتند.

در این نمایشگاه شما انواع مصنوعات طلا و نقره را مشاهده می کنید. با انواع سنگ های قیمتی و با ارزش آشنا می شوید.

در این نمایشگاه انواع ابزارهای مرتبط با این حوزه را خواهید دید. همچنین اگر در حوزه طلا فعالیت دارید، باانواع سیستم های امنیتی و بروز در این نمایشگاه آشنا خواهید شد. غرفه های بسیار گوناگونی در این نمایشگاه وجود دارد. شما در این نمایشگاه با انواع نرم افزارهای حسابداری در خصوص طلا و جواهر نیز آشنا می شوید و می توانید از این نمایشگاه با تخفیف نرم افزار مورد نظر خود را تهیه کنید. در نهایت اگر قصد خرید ندارید و فعال این حوزه نیز نیستید. همچنان دیدن این نمایشگاه برایتان خالی از لطف نخواهد بود و با ورود به این نمایشگاه وارد دنیایی جذاب و متفاوت خواهید شد.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، طی گفتگویی کوتاه با اعضای تیم آکام در نمایشگاه، در خصوص خرید و فروش پلاک های پارسیان بیان کرد. انواع سکه های طلا، پلاک های پارسیان و شمش های طلا حتما باید از جای معتبر و مطمئن که دارای جواز اتحادیه هستند. خریداری شوند. همچنین وجود هولوگرام اتحادیه نیز یکی از شروط دیگر برای خرید و فروش می باشد.

شما می توانید، انواع سکه های طلا، پلاک های پارسیان، و شمش های طلا را از گالری آکام، که دارای مجوز رسمی اتحادیه طلا جواهر کشور است. با خیال راحت تهیه کنید.

در زیر می توانید تعدادی از عکس های نمایشگاه را مشاهده فرمایید.

 

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا

 

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا

 

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *