اخبار طلا و سکه

نوسانات هیجانی ارز

نوسانات هیجانی ارز

نوسانات هیجانی ارز

در هفته گذشته، پس از گذشت دقایقی از حادثه بمب گذاری کرمان، شاهد نوسانات شدید در دنیای ارز و طلا شدیم. به نقل از خبرگزاری های متفاوت در طی گفتگو با کریم بیات، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، نوسانات هیجانی ارز کوتاه مدت است. قیمت ها به قبل باز می گردند.

همچنین این عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، بیان کرد که حمله تروریستی کرمان، سبب سوء استفاده سودجویان و دلالان شد و نرخ ارز و طلا را افزایش داد. این نوسان به دلیل هجانی شدن بازار و جوسازی دلالان شکل گرفت. و در کمتر از 3 روز، شروع به کاهش پیدا کرد، و روندی کاهشی را در پی گرفت. کریم بیات، بیان کرد که در روزهای آینده، قیمت ها به روال قبل باز می گردند. و از مردم خواستار شد که در این شرایط جو و هیجانی بودن بازار، وارد معامله و بازار ارز نشوند، زیرا دچار ضرر خواهند شد.

همچنین بیات، حادثه غزه را یادآور شد، که با آغاز این جنگ، قیمت ها افزایش یافتند. اما پس از چند روز به حالت تعادل بازگشتند.

این اقتصاددان در پایان تاکید کرد، حوادثی نظیر حادثه کرمان و جنگ غزه، با توجه به زمان، مکان، موقعیت و نوع رویداد و اتفاق، دارای اثرات متفاوتی است. و هرچه این حوادث سیاسی تر باشند، هیجانات موقتی بیشتری را به خود می بینند.

برای خواندن روزانه اخبار و اطلاع از قیمت ها، کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *