اخبار طلا و سکه

علت گرانی طلا و سکه مشخص شد

علت گرانی طلا و سکه مشخص شد

علت گرانی طلا و سکه

علت گرانی طلا و سکه مشخص گردید. بازار طلا و سکه وارد دومین هفته بهمن ماه شد. این در حالی است که هر عدد سکه تمام امامی طرح جدید به مبلغ 32 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می رسد. و قیمت  هر گرم طلای 18 عیار، 2 میلیون و 800 هزار تومان می باشد. سکه امامی 4/2 درصد و هرگرم طلای 18 عیار 0/8 درصد رشد را در طی هفته ای که گذشت. به خود دید.

نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر می گوید : در هفته اول بهمن ماه، با افزایش اونس جهانی طلا، افزایش قیمت در بازارهای جهانی را شاهد بودیم. و آخرین نرخ ثبت شده برای هر انس طلا 2021 دلار در هفته گذشته بود. همچنین بذر افشان بیان کرد که در هفته گذشته، کاهش 8 دلاری اونس جهانی را نیز داشتیم اما این کاهش در بازارهای داخلی موثر نبود. و قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی روندی صعودی داشتند. بذرافشان علت این افزایش قیمت در بخش طلا و سکه را بر خلاف کاهشی بودن بازار جهانی، نوسانات بازار ارز، صعود قیمت ارز و خبرهای سیاسی، اقتصادی در منطقه دانست.

در نهایت بذر افشان طی گفتگو با خبرگزاری ها، بیان کرد، عرضه سکه های بدون تاریخ به بازار و واگذاری شمش های طلای وارداتی پس از اعلام نحوه عرضه، می تواند نقش موثری در کاهش قیمت ها و ثبات بازار ارز داشته باشد.

جهت اطلاع از بروزترین اخبار طلا و سکه با ما همراه باشید.

برای اطلاع دقیق از قیمت روز طلا و سکه کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *