اخبار طلا و سکه, مقالات

طلای کادویی – طلای سبک برای هدیه

طلای کادویی – طلای سبک برای هدیه

طلای کادویی – طلای سبک برای هدیه، قطعا شما هم در مناسبت های مختلف بارها به این هدیه جذاب فکر کردید. امروز قصد داریم بیشتر درباره ی طلایی کادویی و سبک براتون صحبت کنیم.

طلا به دلیل کمیابی، مقاومت در برابر زنگ زدگی و زیبایی و جلایی که دارد، همیشه بین انسان ها محبوب بوده و هست البته طلا برای خانم ها محبوبیت بیشتری دارد. به همین علت، برای خوشحال کردن آنها می تواند گزینه خوبی برای هدیه به آنها  باشد. قیمت طلا همیشه بالا بوده و این روزها بخاطر گرانی و تورم بسیاری از مردم طلا را از لیست گزینه های مناسب برای کادو حذف کرده اند  ولی ما در اینجا به شما طلای سبک و طلاهای کادویی با وزن مناسب را پیشنهاد می کنیم که در مناسبت ها و موقعیت های مختلف می توانید به دوستان و نزدیکان خود هدیه دهید.

قیمت طلاهای سبک و لیزرکات به دلیل وزن پائین آن مسلما کم است و تنوع گسترده محصولات آن می تواند تمام سلیقه ها را راضی کند.

در ادامه، با طلای سبک آشنا خواهید شد؛ سپس به سراغ طلاهای ارزان قیمت کادویی برای مناسبت های مختلف و مناسب برای هدیه و کادو می رویم.

طلای سبک چیست؟

به زیورآلاتی که از جنس طلا هستند و در عین داشتن طرح کامل، به صورت توخالی و با وزن کمتر ساخته می شوند، طلای سبک گفته می شود. این نوع طلا، کل حجم اکسسوری با طلا پر نشده و مقداری از آن را فضاهای خالی یا ترکیبی از فلزات سبک وزن دیگر تشکیل داده است. گاهی هم این زیورآلات در ترکیب با چرم و سنگ های ارزان قیمت ارائه می شوند. به این ترتیب، بدون آنکه به طراحی محصول طلا لطمه ای وارد شود، وزن آن به مقدار زیادی کاهش می یابد و می توان با هزینه خیلی کمتری زیورآلات زیبا و ظریف طلا را خریداری کرد.

طلای کم اجرت چیست؟

بعضی از زیورآلات طلا طراحی سخت و ظریف کاری زیادی دارند. و ساخت آنها دشوارتر است. به همین دلیل، کارمزد یا مزد ساخت بیشتری به این نوع طلاها تعلق می گیرد. اما در مقابل، بعضی از اکسسوری های طلا کارمزد بسیار پایینی دارند که در اصطلاح به آنها طلای کم اجرت گفته می شود. اگر قصد خرید طلای ارزان را دارید، ما به شما دسته دوم را پیشنهاد می کنیم.

طلای سبک مناسب برای مناسبت های مختلف

همانطور که در بالا اشاره کردیم، طلای سبک می تواند گزینه بسیار خوبی برای کادو و هدیه باشد. نه تنها در ایران، بلکه در تمامی کشورهای دیگر روزهای مختلفی برای مناسبت ها و جشن ها در نظر گرفته می شود. روز مادر، پدر، عشق، مهندس، دکتر ، حسابدار و … از این قبیل مناسبت ها هستند. در چنین روزهایی برای قدردانی از طرف مقابل  و یا نشان دادن محبتی که به او داریم، یک شئ ارزشمند هدیه می دهیم. در این قسمت، طلاهای سبکی را معرفی می کنیم که گالری آکام برای مناسبت های مختلف در نظر گرفته است.

طلای سبک برای روز مادر

اکثر خانم ها، به خصوص مادرها علاقه زیادی به طلا دارند و طلای کادویی آنها را بسیار خوشحال می کند. نمونه هایی از زیورآلات طلا مناسب برای روز مادر در گالری آکام در اوزان مختلف موجود است که مناسب هدیه و کادو می باشد.

طلا برای روز مرد

ترکیب طلا با چرم معمولا برای آقایان جذاب است. دستبند طلای مردانه یکی از جدیدترین محصولات طلای گالری آکام  است و شما می توانید برای کادوی روز پدر و روز مرد روی آن حساب کنید. در گالری آکام در اوزان مختلف طرح های مختلف برای هدیه موجود می باشد.

هدیه طلا برای نوزادان و کودکان

کودکان همیشه مشغول بازیگوشی هستند و از وسایل شان مراقبت نمی کنند و احتمال اینکه آنها را گم کنند بالاست. به همین علت، اگر قصد خرید طلا برای نوزادان و کودکان  را دارید، به سراغ طلای سبک و ارزان بروید. از طرف دیگر، زمانی که سایز لباس های کودک را نمی دانید، چه کادویی بهتر از طلای سبک با طرح های مناسب برای کودکان و نوزادان؟! همچنین کادو طلا برای نوزاد پسر و دختر مناسب است و دیگر برای انتخاب هدیه سردرگم نخواهید بود. در گالری آکام در اوزان مختلف طرح های مختلف برای هدیه موجود می باشد.

طلای سبک برای ولنتاین

عشق زندگی تان حتما لایق طلا و بالاتر از آن است. چنانچه توانایی مالی لازم برای خرید طلاهای گران قیمت و سنگین وزن را ندارید، آیتم های در گالری آکام موجود می باشد که می توانید با خرید آن و هدیه دادن آن  عشق و علاقه خود را به طرف مقابل نشان دهید.

ایده کادو برای تولد و مناسبت های دیگر

جشن تولد بدون هدیه و کادو لطف خود را از دست می دهد. از طرفی، با هدیه تولد به عزیزانمان نشان می دهیم که چقدر از وجودشان خوشحال هستیم. اگر زیورآلات طلا را به عنوان کادو تولد در نظر دارید، از گالری آکام طلاهای متنوع در اوزان مختلف را می توانید، خریداری کنید و به عزیزانتان هدیه دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *