اخبار طلا و سکه, مقالات

طلای بدون اجرت یا دست دوم

طلای بدون اجرت یا دست دوم

 طلای بدون اجرت یا دست دوم :

خرید طلای بدون اجرت یا دست دوم، یکی از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری در بین خانم ها می باشد.

طلا همیشه در طول تاریخ و در طی ادوار مختلف ارزشمند بوده است. همیشه از طلا به عنوان روشی برای سرمایه گذاری و پس انداز یاد شده است. با افزایش آگاهی مردم نسبت به گذشته و بی ارزش تر شدن ریال کشور ، مردم بیشتر از قبل روی به پس انداز و سرمایه گذاری هرچند کم و ناچیز آورده اند.

این روزها در هر جمع و محفلی که باشید وقتی صحبت از پس انداز و سرمایه گذاری می شود، نام طلای بدون اجرت یا همان دست دوم به میان می آید. طلای دست دوم، شامل اجرت ساخت نمی گردد و اگر خریدار طلای دست دوم باشید، حداقل 15 درصد جلوتر هستید. زیرا اجرت ساخت طلا که متعلق به کارگاه و سازنده طلا است به شما تعلق نمی گیرد. شایان ذکر است که خرید طلای دست دوم به دلیل اینکه شامل اجرت نمی شود. طبق قانون اتحادیه طلا و جواهر کشور معاف از 9 درصد مالیات نیز می باشد. و تنها هفت درصد سود فروشندگان بر قیمت طلای روز پرداختی شما در وزن مورد نظر می باشد.

طلای بدون اجرت یا دست دوم

طلای بدون اجرت یا دست دوم علاوه بر جنبه زینتی برای استفاده، جنبه سود دهی و سرمایه گذاری نیز دارد.

خرید طلا خصوصا از نوع دست دوم و بدون اجرت، که شامل کارمزد ساخت و مالیات نمی شود. در طول زمان باعث می گردد ارزش پول شما حفظ شود.

گالری آکام به شما پیشنهاد می کند از خرید طلاهای دارای نگین و شیشه، خودداری فرمایید. زیرا در هنگام فروش فقط قیمت طلای خام روز به شما پرداخت می گردد.

از طلافروشی های معتبر و دارای مجوز اتحادیه طلا و جواهر کشور اقدام به خرید فرمایید.

در نهایت اگر قصد دارید طلای دست دوم خود را همچون روز اول براق و تمیز کنید. گالری آکام به شما پیشنهاد می دهد طلای خود را در ظرف حاوی، آب ، نمک و مایع ظرف شویی قرار دهید تا کاملا تمیز گردد.

سکه و طلای آکام دارای مجوز از اتحادیه طلا و جواهر کشور مفتخر است که در جهت کمک به پیشرفت و رضایت مشتریان تنها با سه درصد سود اقدام به فروش طلای بدون اجرت یا دست دوم می کند. همچنین سکه و طلای آکام همیشه خریدار طلای دست دوم شما به بالاترین قیمت روز نیز می باشد. شما همواره می توانید علاوه بر مراجعه به تابلو آنلاین سایت گالری آکام در طول ساعت کاری یعنی نه نیم صبح الی نوزده نیز با تماس به این مجموعه از قیمت طلای روز با خبر شوید.

به عنوان سخن پایانی، گالری آکام به شما پیشنهاد می کند در جهت سرمایه گذاری با هر مبلغی اقدام به خرید طلا کنید.

در پایان تیم آکام امیدوار است از خواندن این مطلب لذت کافی را برده باشید.

مطالعه بیشتر : 13نکته طلایی در مورد خرید طلا و جواهر

مطالعه بیشتر : تابلو آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *