اخبار طلا و سکه, مقالات

خرید طلا کمتر از یک گرم

خرید طلا کمتر از یک گرم

خرید طلا کمتر از یک گرم، تا به حال به این موضوع فکر کردید؟

قیمت هر گرم طلا، لحظه به لحظه رو به افزایش است. و متاسفانه قدرت خرید طلایی با وزن بالا را بسیاری از افراد ندارند . شاید قبلا برای هدیه به دوستان و اقوام به مناسبت های مختلف، از طلا استفاده میشد. مثلا برایشان یک انگشتر، یک گردنبند زیبا و یا دستبند و گوشواره یا زنجیر طلا خریداری می‌شد. اما در حال حاضر هدیه هایی به این صورت کمتر است . چرا که طلا هر روز گران‌تر می‌شود و سقف خرید طلای کادویی خیلی پایین‌تر از قیمت طلایی است که می‌پسندید.

برای رفع این مشکل و همچنین بالاتر رفتن قدرت خرید شمایی که قصد خرید و هدیه دادن طلای زیر یک گرم و ارزان را دارید که قیمت خوبی هم داشته باشد طلا کمتر از یک گرم را پیشنهاد می‌کنیم!

گالری طلا و سکه آکام که یک مجموعه خرید و فروش انواع سکه و طلا می باشد که برای هر نوع سلیقه‌ای انواع طلای کادویی را عرضه میکند . انواع مدل طلاهای زیر یک گرم یا تنها فقط یک گرم ؛ که شما خیلی راحت بتوانید خرید کنید و یا به عزیزان هدیه دهید در گالری سکه و طلا آکام موجود می باشد.

سوت طلا چیست؟

سوت طلا واحد اندازه گیری فلز طلای کمتر از یک گرم است. به عبارتی همان میلی گرم است که خارج از بازار طلا و سکه برای اندازه گیری بسیاری از چیزها استفاده می‌شود ولی در بازار طلا و سکه، به جای واحد میلی گرم از سوت استفاده می‌شود. برای مثال، 300 میلی گرم طلا را در بازار طلا و سکه 300 سوت می نامند . پس بهتر است شما هم این نام ویژه را بدانید و حین خرید از واژه سوت، به جای میلی گرم استفاده کنید.

انواع طلا کمتر از یک گرم!

اگر قصد خرید طلا با وزن کمتر از یک گرم را دارید می توانید  انگشترهای طلا، دستبندهایی که با سنگ و یا بند پارچه ای یا چرمی ترکیب شده‌اند، گوشواره‌های ظریف و آویزهای مینیمال و انواع پابند ها همه و همه با وزن زیر یک گرم را از گالری آکام تهیه کنید  و به دوستان و اقوام هدیه دهید.

کالکشن‌های زیبا و منحصر به فرد فروشگاه طلا و سکه آکام می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

انگشترهای طلا کمتر از یک گرم

انگشترهایی که در بازار طلا و سکه ساخته می‌شوند. و وزن کمتر از یک گرم دارند. بسیار ظریف هستند و در دست جلوه‌ای بسیار زیبا دارند.

فروشگاه طلا و سکه آکام چندین مدل انگشتر با وزن حدود یک گرم یا کمتر دارد. این انگشترها برای خرید و هدیه دادن بسیار مناسب هستند و اگر قصد کادو دادن به کسی را دارید، این انگشترها را خریداری کنید.

دستبندهای طلا کمتر از یک گرم

در این گالری یک سری دستبند وجود دارند، که از ترکیب طلا با سنگ و یا بند پارچه ای و چرمی هستند؛ این دستبندها بسیار ظریف و اسپرت بوده و چون ترکیب طلا با مهره‌های سنگی و… است، قیمت بسیار مناسبی دارند و برای هدیه یا استفاده شخصی گزینه‌ای عالی و مناسب خواهند بود!

آویز و گردنبند و گوشواره طلا کمتر از یک گرم

انواع زنجیر زیر یک گرم و آویز و گوشواره های زیر یک گرم طلا در گالری سکه و طلای آکام موجود می باشد. که بسیار ظریف و زیبا هستند. و برای هدیه یا استفاده شخصی بسیار مناسب می باشند.

طلا کمتر از یک گرم را از کجا بخریم؟

فروشگاه طلا و سکه آکام دارای کالکشن انواع مدل طلای کادویی زیر یک گرم است. و آماده انتخاب تمام کسانی است که به دنبال ظرافت و قیمت مناسب هستند!

در پایان

خرید طلا همیشه لذت بخش است. و کادو دادن و کادو گرفتن طلا هم لذت خاصی دارد. حال این روزها به دلیل گرانی طلا، خرید طلا زیر یک گرم گزینه مناسبی برای لذت بردن از این فلز ارزشمند و ماندگار است.

مجموعه طلا و سکه گالری آکام، امیدوار است. مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد. امیدواریم بهترین و درخشان ترین انتخاب را داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *