اخبار طلا و سکه

جزئیات حراج شمش 1 کیلویی طلا

قیمت جدید طلا

جزئیات حراج شمش 1 کیلویی طلا از چهارشنبه

جزئیات حراج شمش 1 کیلویی طلا توسط مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران بیان شد. وی بیان کرد، اولین جلسه حراج شمش طلا به صورت حضوری در روز چهارشنبه 27 دی ماه انجام می شود. این شمش های طلا به صورت یک کیلویی عرضه می شوند. عرضه کنندگان تمام افراد از جمله واردکنندگان طلا از طریق رفع تعهد ارزی خواهند بود.

متقاضیان طلا نیز، رسته تولید کنندگان در صنف جواهر و بانک ها می باشند. همچنین بانک مرکزی به عنوان بازارگردان، در دو طرف عرضه و تقاضا حضور دارد. عرضه و تقاضا مبنای قیمت مبادلات طلا در مرکز مبادله می باشد. روزانه پنج حراج نیم ساعته را شاهد خواهیم بود و در ساعت 17 هرروز آگهی عرضه طلا در روز بعد منتشر می گردد. شروع جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله، روز چهارشنبه راس ساعت 12 ظهر می باشد. وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال، به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد می باشد. فردی که متقاضی خرید می باشد، تا ساعت 16 روز سه شنبه مبلغ وجه الضمان را می تواند، پرداخت کند.

و در نهایت سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران بیان کرد، خریداران می توانند حداقل یک قطعه و حداکثر 3 قطعه یک کیلوگرمی شمش طلا خریداری کنند.

مطالعه بیشتر : آغاز معاملات شمش طلا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *