اخبار طلا و سکه

تعطیلی بازار طلا

تعطیلی بازار طلا

تعطیلی بازار طلا

تعطیلی بازار طلا، یکی از خبرهای داغ این روزهاست. به احتمال شما هم از طریق رسانه های غیررسمی و فضای مجازی خبر اعتصاب بازار طلا به گوشتان خورده است.

به دلیل نوسانات بازار و کاهش شدید قیمت سکه و طلا، فعالان بازار حاضر به معامله و فروش دارایی های خود نیستند. و فروش و معامله را ضرر تلقی می کنند.

به نقل از دنیای اقتصاد و بررسی میدانی خبرنگار دنیای اقتصاد، در میدان فردوسی، خیابان کریمخان و بازار سکه و طلا تهران، اکثر فعالان و مغازه داران در این صنف، تمایل به معامله ندارند.

قیمت های کنونی در بازار به نقل از فعالان بازار، موقعیت مناسبی برای تبدیل طلا و ارز به ریال نیستند. تحلیلگران معتقدند کاهش قیمت ها به دلیل تخلیه انتظارات تورمی است. آن ها اعتقاد دارند افزایش قیمتی که در هفته های اخیر در بازار شاهد بودیم، به دلیل هیجانات کاذب و تشدید ریسک های نظامی منطقه بوده است.

بازگشت مجدد نرخ ارز

در روز گذشته شاهد اصلاح نرخ ارز بودیم و افزایش نرخ ارز در بازار آزاد را شاهد شدیم. این در حالی است که طی چند روز گذشته ارزهای خارجی دچار کاهش قیمت شدیدی بودند. به طوری که در معاملات روز دوشنبه، قیمت دلار مجدد وارد کانال 61 هزار تومان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *