اخبار طلا و سکه

افزایش قیمت ارز، باعث رشد طلا شد

افزایش نرخ ارز

افزایش قیمت ارز، باعث رشد طلا شد

افزایش قیمت ارز و افزایش قیمت طلای جهانی، سبب رشد و افزایش شدید قیمت طلا و سکه در بازار گردید. کشتی آرای فعال بازار طلا، در ادامه بیان کرد. باید منتظر اقدام بانک مرکزی در حوزه ارز باشیم. در پی سخنان کشتی آرای، لازم به ذکر است دلار امروز در بازار آزاد، 58 هزار تومان را نیز رد کرد.

این در حالی است که حمید حسینی، عضو اتاق بازرگانی ایران، بالارفتن قیمت دلار را موقتی دانست. و پیش بینی کرد که در اسفندماه بازار نوسانی نخواهد بود.

حسینی افزایش 10درصدی دلار، در برابر تورم 39 درصدی را ضرر اقتصادی کشور نمی داند. و عنوان کرد دلار مثل یک کالا، همچون کشورهای مختلف می تواند با یک افزایش ملایم همراه باشد.

رحیمی، کارشناس اقتصادی، بیان کرد که تعدادی از دلالان و افراد سودجو، تلاش می کنند تا بحران های منطقه را، عامل افزایش قیمت ها بدانند. رحیمی، نوسانات اقتصادی را دلیل افزایش دلار نمی داند و از رسانه ها خواستار شد، بارفتارهای اصولی و منطقی به هیجانات کاذب بازار دامن نزنند.

در نهایت با افزایش قیمت ارز، سکه تمام بهار آزادی یا به اصطلاح طرح قدیم، به 31 میلیون تومان و سکه امامی طرح جدید به مرز  34 میلیون تومان رسید.

هر گرم طلای 18 عیار نیز در بازار امروز، دو میلیون و نهصد هزار تومان بود.

جهت اطلاع از اخبار روز و قیمت ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *