مقالات

بهترین ساعت خرید سکه، طلا و ارز

بهترین ساعت خرید سکه، طلا و ارز

بهترین ساعت خرید سکه، طلا و ارز

این روزها با گسترش ارتباطات جهانی و دنیای اینترنت، دسترسی مردم جهت کسب اطلاعات در زمینه های مختلف، نسبت به گذشته بیشتر است. اگر از علاقه مندان به سرمایه گذاری یا سرمایه گذار هستید، بهتر است که از بهترین ساعت خرید سکه، طلا و ارز آگاه باشید. بسیاری از سایت های خبری و اطلاع رسانی، صفحات اجتماعی، در اولین ساعات روز اقدام به اعلام نرخ می کنند. اما باید بدانیدکه در بازار سکه، طلا و ارز، شروع قیمت دهی ساعت یازده نیم صبح می باشد.

بهترین ساعت خرید سکه، طلا و ارز

شروع بازار

طبق تجربه و تحقیقاتی که انجام شده است، تحلیل گران شروع بازار را خصوصا در روزهای شنبه و دوشنبه هیجانی می دانند. بروز این هیجانات باعث تصمیمات هیجانی می شود و البته گاهی تصمیم را برای سرمایه گذار، خریدار یا فروشنده سخت می کند. در نتیجه درصد خطا را در معاملات افزایش می دهد. با توجه به حجم بالای نقدینگی و جریان معاملات در بازار پس از یک ساعت، قیمت ها شفاف می شود و هرچه زمان می گذرد، خصوصا تا ساعت 15، قیمت ها شفاف تر میشود و بازارسازی بهتری رخ می دهد.

ساعات پایانی بازار

به تدریج هرچقدر به ساعات پایانی بازار یعنی حدود ساعت 6 نزدیک می شویم، ترس از جا ماندن در بین افراد خصوصا کسبه افزایش می یابد. و در نتیجه باعث افزایش هیجانات کاذب می گردد.

بازار آمریکا و انگلیس

در روزهای دوشنبه و چهارشنبه، ساعت 4 بازار آمریکا و انگلیس باز است و به همین دلیل قیمت بهتر و شفاف تری از انس جهانی طلا داریم.

پشت خطی

ممکن است بارها در شبکه های اجتماعی،بین افراد مختلف کلمه ی پشت خطی را شنیده باشید. ساعت 6 ساعت پایانی بازار است و بازار رسمی و بانک ها تعطیل هستند. در نتیجه بین ساعت 6 عصر الی 8 نیم شب، تعدادی از کانال های تلگرامی و افراد غیر رسمی، با استفاده از لفظ و پول های کم سعی در اختیار گیری بازار دارند و باعث افزایش خطای معامله گران می شوند.

در نهایت شما روزانه می توانید از طریق سایت گالری آکام و تابلو آنلاین از قیمت ها آگاه شوید.

مطالعه بیشتر : تابلوی آنلاین طلای گالری آکام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *